kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۵۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* شورای شهری که با لیست فروشی و سپس خرید و فروش رأی تشکیل شود در آینده‌ای نزدیک مردم، ابتدا باید هزینه معامله‌های آن را بپردازند.
1210---0910
* نمایندگی مردم یعنی پیگیری مطالبات مردم، در خانه‌ای که اعضای آن از منتخبان مردم تشکیل شده است. اما خانه ملت با ریاست فعلی آن همانند حیاط خلوت سیاستمداران قوه مجریه شده است! برجام که در مدت 20 دقیقه تصویب شد، پیگیری ماجراهایی مثل صندوق فرهنگیان و مدیران نجومی که به نام معوقات و درآمد نامتعارف بی‌نتیجه ماند! سند 2030 هم از نگاه ریاست مجلس به لحاظ شکلی ایرادی ندارد! در برابر صدور گاز رایگان به ترکیه هم که سکوت کرده‌اند. اگر مجلس قرار است این باشد پس در تعریف اصلی مجلس و مردم باید تجدیدنظر کرد!
3697---021
* دولت قرار بود چهره ایران اسلامی را در جهانی که با تبلیغ گسترده ایران هراسی دشمنان مواجه بود، تغییر دهد. اما کشورهای همسایه، یا توهین می‌کنند یا باج‌گیری می‌کنند و یا حتی در ژستی بزرگ‌تر از خودشان تهدید نظامی می‌کنند! این چه دیپلماسی است که پاسخی معکوس دارد؟!
شاملو- اروپا
* کجا هستند آقایانی که در مورد کمک به فلسطین و غزه و سوریه - که در واقع دفاع از کشور در کیلومترها دورتر از مرز بود- مواضع تندی اتخاذ می‌کردند اما حالا با افشاگری در مورد صادرات گاز مجانی به ترکیه، آن هم کشوری که حامی تروریست‌ها است، سکوت کرده‌اند و حتی آن را توجیه می‌کنند! مردم در خصوص صادرات مجانی گاز به ترکیه از مسئولان پاسخی شفاف و قانع کننده می‌خواهند. کار فعلی وزارت نفت حاتم‌بخشی اموال مردم به ترکیه است.
9731---0917
* وزیر نفت از رفتن مدیرانی سخن گفته که دولت را قبول ندارند، خواستم بپرسم که پس حقوق شهروندی که مقام بالاتر ایشان به رونمایی آن افتخار کردند چه شد؟ چرا به این حقوق فقط به صورت تبلیغاتی و زینتی نگاه می‌کند؟ پس اجرای آن در کدام دولت قرار است انجام شود؟!
0504---021
* به مدعیان اصلاحات - که مدعی پیروی از امام راحل هم هستند- پیشنهاد می‌کنم یک بازبینی نسبت به آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) داشته باشند تا بیش از این شرمنده اظهارات نسنجیده خود نشوند.
نمازی- بوشهر
* سفره افطار در حرم امام(ره) جوابگوی حتی 10 درصد از عزیزانی هم که در سالگرد رحلت امام خمینی به حرم آن بزرگوار آمده بودند نبود. بی‌تدبیری مسئولان در حرم امام باعث شد روزه‌داران بسیاری، نتوانند روزه خود را افطار کنند!
2237---021
* آن افشاگری که پیگیری و مجازات در پی نداشته باشد به سادگی آسیب‌پذیر است و چه‌بسا افشاکنندگان در جامعه متهم شوند. بایستی با افشا کردن هر موضوعی ادامه آن و مقابله با فشارها هم پیش‌بینی شود. در این جنگ باید با لشکری مردمی حرکت کرد. کیهان می‌تواند برای افشاگری‌ها و مجازات متخلفین از مردم بهره‌ بگیرد.
6731---0912
* بنده و چند نفر از دوستان دانشگاهی بعد از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه آزاد برای کار به شرکت‌های دولتی مراجعه کردیم اما متاسفانه دولت مدرک دانشگاه آزاد را نپذیرفت! وقتی اخبار چند روز گذشته مبنی بر تخلفات این دانشگاه را شنیدم حمایت دولت و حامیانش از ریاست سابق دانشگاه آزاد بنده را شگفت‌زده کرد که چگونه می‌شود مدرک این دانشگاه در دولت چندان معتبر نباشد ولی دولت تمام قد نقش حامی رئيس سابق دانشگاه را ایفا کند!
3152---0937
* چند سال است ماه رمضان با امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان تداخل دارد. متاسفانه آموزش و پرورش که با امضای سند زشت و غیراخلاقی 2030 این روزها در صدر اخبار است نتوانست راهکاری داشته باشد که این تداخل آسیب جسمی برای دانش‌آموزان نداشته باشد.
1191---021
* آقای روحانی بنده با 60 سال سن، در این اقتصاد شکننده و بیمار مجبور به فروش خانه‌ام شدم، حفظ آبرو برایم اهمیت داشت که سرپناه کوچکم را فروختم شما هم برای حفظ آبروی خود و حامیان‌تان به وعده‌ها عمل کنید.
0518---021
* 15 فروردین 96 پایان زمان باطل کردن دفترچه‌های بیمه افراد دارای بیش از یک پایه بیمه بود. تا به حال هیچ یک از سازمان‌های خدمات درمانی، نیروهای مسلح و بیمه تامین اجتماعی و... هیچ اقدامی انجام نداده‌اند و بیش از هفت میلیون نفر هنوز دارای بیمه چند پایه‌ای هستند.
5973---021
* اجاق گاز فردار شرکت کره‌ای [...] که خریداری کرده بودم دچار نقص فنی بود، بعد از مراجعه 3 تعمیرکار برای رفع مشکل، کماکان نقص آن برطرف نشده است تعریف مشتری‌مداری از نظر شرکت [...] این است؟
رحمت‌پور - رامسر
* در دولت اسبق فردی مثل مه‌آفرید به جرم فساد مالی اعدام و معاون اول رئیس‌جمهور وقت هم تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و سپس زندانی شد. پس چرا در این دولت با فردی مثل حسین فریدون برخورد نمی‌شود و آقای رئیس‌جمهور در قبال برخورد قضائی با یکی از نزدیکانش جلوی اجرای قانون را گرفته و تهدید به جنگ کرده است.
عباسی
* امیدواریم در دولت دوازدهم به منظور تعیین وزیر جدید وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، نفت، ارتباطات و آموزش و پرورش تدبیری اندیشیده شود و از همه مهم‌تر دولت مبارزه با فساد را از نزدیکان خود مثل حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور شروع کند.
1648---0915
* اکنون وقت آن رسیده که دولت هشدار بدهد در صورت تحریم جدید برجام نقض خواهد شد. کسی که در مقابل این اشتلم آمریکایی‌ها محکم نایستد سیلی محکمی خواهد خورد.
6997---0912
* چندین سال است که غذا و نبات زیارتی امام رضا(ع) در بین زوار و محرومین جامعه توزیع می‌شود و ارتباطی به انتخابات نداشته و ندارد. آن کسانی که به سید بزرگوار آقای رئیسی تا توانستند تهمت زدند از خود امام رضا(ع) سیلی خواهند خورد.
6458---0938
* دهها سال است که خدام امام رضا(ع) از پول شخصی خود با نذر 14 هزار صلوات نبات تهیه و بعد از بسته‌بندی بین زوار آن حضرت توزیع می‌کنند آقای رئیس‌جمهور وقتی از چیزی اطلاع ندارند چرا آخرت خودشان را قربانی چند روز دنیا می‌کنند و خیلی راحت به رقیب انتخاباتی خود تهمت می‌زنند.
0334---0915