kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری توسعه در لرستان وجوه‌ خود را خواستار شدند

جمعی از سپرده‌گذاران مؤسسه مالی و اعتباری توسعه در چند شهر لرستان از جمله خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و نورآباد با اجتماع در مقابل شعب این مؤسسه و استانداری و فرمانداری‌ها خواستار اقدام سریع برای برخورد با مسئولان مؤسسه و استرداد سپرده‌هایشان شدند.

خرم‌آباد- خبرنگار کیهان:

جمعی از سپرده‌‌گذاران در اعتراض به بانک مرکزی به خاطر عدم اعمال قانون در امر تشکیل این گونه مؤسسه‌ها و نبود نظارت بر روند فعالیت آنها در راستای صیانت از وجوه و سپرده‌های مردم نزد این نوع مراکز، در مقابل استانداری لرستان تجمع کردند.
معترضین که چندصد نفر بودند با توسل به زور وارد محوطه استانداری لرستان شدند و خواستار اقدام مسئولان برای جلوگیری از به یغما رفتن سپرده‌هایشان شدند.
استاندار لرستان ضمن دعوت حاضران به آرامش وعده پیگیری خواسته‌های معترضان از مجرای قانون، را داد.
این گزارش حاکی است: معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری لرستان با حضور در جمع معترضان که در محوطه ساختمان استانداری و خیابان‌های اطراف تجمع شده بودند، گفت: از چند روز قبل تاکنون بی‌وقفه از طریق بانک مرکزی و مسئولان مؤسسه پیگیر استرداد مطالبات سپرده‌گذاران هستیم.
مهرداد غضنفری افزود: اقدامات لازم برای بازداشت مسئولان ذیربط و برخورد قضایی با آنان در صورت تعلل در تحقق خواست سپرده‌گذاران به عمل آمده است.
وی تصریح کرد: مسئولان ذیربط متعهد شده‌اند در اسرع وقت سپرده‌های مردم را مسترد کنند که در صورت تعلل در انجام تعهداتشان بازداشت می‌شوند و از طریق قانون نسبت به تحقق خواست سپرده‌گذاران قاطعانه اقدام می‌شود.