kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۳۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

اخبار کوتاه



مرگ 2 نفر بر اثر واژگونی بونکر سیمان روی پراید
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی مرگبار بونکر سیمان بر روی خودرو پراید خبر داد.
سرهنگ محمد رازقی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیش از ظهر دیروز در مسیر شرق به غرب جاده قدیم کرج، روی پل شهریار یک دستگاه بونکر حامل سیمان با یک دستگاه زانتیا برخورد کرد و در ادامه از سمت پهلو بر روی پراید که خودروی آموزشگاه رانندگی بود، واژگون شد.
رازقی افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه مربی آموزشگاه و هنرجو که پشت فرمان بود در دم جان خود را از دست دادند.
نشت گازوئیل از تانکر
 ۳۳هزار لیتری حامل بنزین
سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: صبح دیروز یک تانکر ۳۳ هزار لیتری حامل بنزین زیر پل ستارخان تهران دچار حادثه شد که آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه تا شعاع ۵۰۰متری کردند.
کاظم هاشم‌آبادی به تسنیم گفت: با حضور سریع آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد چرخ یک تانکر 33 هزار لیتری حامل بنزین به داخل گودالی رفته و باعث شکستن باک و نشت گازوئیل از آن شده است که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی مشغول ایمنی‌سازی محل حادثه شدند و تا محدوده 500 متری از محل حادثه شهروندان را از مغازه‌ها و خانه‌های اطراف تخلیه کردند.
وی افزود: این حادثه باعث شده بسته شدن مسیر تردد خودروها در محدوده زیر پل ستارخان و ترافیک سنگین در این محدوده شد.
شعله‌های آتش
جان مرد میانسال را گرفت
آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در غرب تهران منجر به مرگ مرد میانسال شد.
به گزارش پایگاه خبری 125، مدیر منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران  درباره این حادثه که  صبح دیروز در یک ساختمان مسکونی در بلوار فردوس غرب رخ داد، گفت: قسمت اتاق خواب یک واحد مسکونی 65 مترمربعی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی چهار طبقه 16 واحدی دچار آتش‌سوزی شده و دود بسیار غلیظی راهروها و طبقات این ساختمان را فراگرفته بود.
حسین حسین‌بیگی افزود: با توجه به بسته بودن در واحد مسکونی، نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از ابزار مخصوص، در ورودی را باز کرده و با به‌کارگیری تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبرسانی خود را به محل حادثه رساندند و عملیات مقابله با شعله‌های آتش را آغاز کردند.
وی ادامه داد: آتش‌نشانان حین مهار آتش‌سوزی با یک مرد 43 ساله‌(دارای معلولیت) که دچار سوختگی شدید شده بود مواجه شدند که پس از تحویل وی به امدادگران اورژانس مشخص شد بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.
گفتنی است، نیروهای آتش‌نشانی با مهار آتش‌سوزی مانع از سرایت شعله‌های آتش به قسمت‌های دیگر ساختمان شدند.
نجات ۸۰ پرسنل و بیمار
 از آتش‌سوزی در بیمارستان
سخنگوی آتش‌نشانی تهران همچنین از وقوع حریق در بیمارستان صدر خبر داد و گفت: ۸۰ نفر از پرسنل و بیماران این بیمارستان از میان دود نجات یافتند.
وی درباره جزئیات این حادثه گفت:  در این حادثه که صبح دیروز در بیمارستان صدر در خیابان کریم‌خان‌زند، رخ داد، حریق در طبقه آخر بیمارستان (آشپزخانه) منجر به دودگرفتگی داخل بیمارستان شده بود که به سرعت آتش‌نشانان حریق را اطفا و بیماران و پرسنل بیمارستان را به فضای امن انتقال دادند و محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.