kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۳۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* ضمن تشکر از حضور ملت غیور و وظیفه‌شناس ایران اسلامی که در بزنگاه‌های تاریخ، برگ زرین دیگری را در عرصه مردم‌سالاری دینی پدید آوردند و تودهنی محکمی به تمامی بدخواهان این سرزمین زدند. مردم رها شده از بند ظلم و ستم غرب و شرق، به جهانیان نشان دادند که چگونه به امر ولی‌فقیه خود، در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و بزرگ‌ترین حضور در صحنه انتخابات را به نمایش گذاشته و آن را جشن گرفتند.
قاجار
* از روشنگری‌های کیهان که باعث بصیرت‌افزایی مردم عزیز می‌شود، تشکر می‌کنم. بنده به تبعیت از تلاش کیهان تصمیم گرفتم در حد وسع خود به روشنگری و تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی تلاش کنم.
خشایار حبیبی- سعادت‌آباد
* کارمند بازنشسته ارتش و دارای 1 داماد، 2 عروس، 6 نوه، 1 دانشجو که جمعا 16 نفر هستیم. همسرم بیماری صعب‌العلاج دارد که هر ماه سیصد هزار تومان مخارج بیمارستانی او می‌شود خودم هم سکته کرده و پایم فلج است که نمی‌توانم به دنبال شغل دوم بروم! به علت بدهی و بیماری و اقساط منزل در بهمن ماه به سختی و بی‌پولی گرفتار بودم که تا 30 بهمن موفق به گرفتن حقوق خود نشدم ولی حالا برای نیاز به حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد موردنظر 2/26 تقریبا یک هفته زودتر حقوق‌ها واریز شد. عرض بنده این است که چرا این امکان در بهمن‌ماه نبود؟!
4799---021
* دولت حقوق ما بازنشسته‌ها را همیشه از تاریخ سی‌ام به بعد پرداخت می‌کرد ولی در ماه اردیبهشت که انتخابات در پیش بود 5 روز جلوتر پرداخت کردند. بنویسید...!
ستاری
* کارمند یکی از بانک‌ها هستم. حقوق بازنشسته‌های ارتش همیشه با چند روز تأخیر پرداخت می‌شد ولی در این ماه که انتخابات برگزار می‌شود پرداخت حقوق این قشر را چند روز جلوتر انداخته‌اند. جای تأسف دارد!
0659---0935
* در مناطق 8‌گانه پست تهران شاهد بودم که نامه‌رسانان به جای رساندن مرسولات پستی شهروندان به صاحبان آنها کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی اصلاح‌طلبان را پلاک به پلاک در درب منازل توزیع می‌کردند.
4412---0912
* آموزش و پرورش تهران با چاپ پوسترهای حقوق شهروندی آقای روحانی با پول بیت‌المال و توزیع آن کارمندان اداره آموزش و پرورش شهرهای اسلامشهر، شهریار و رباط‌کریم را مجبور کرده بودند که این پوسترها را در داخل اتاق بالای سر خود نصب کنند.
قهرمانی
* در روایات وارده از اهل بیت سه ویژگی انسان‌‌های منافق را برمی‌شمارند گرچه آن افراد نماز بخوانند و روزه بگیرند. 1- وقتی سخن می‌گویند دروغ بگویند. 2- وقتی وعده می‌دهند، خلاف وعده عمل کنند. 3- در امانت خیانت کنند! لازم است مردم مسئولین خود را بر اساس این روایت بیازمایند.
پدرشهید و آزاده
* بر چه اساس و مجوزی ستاد مرکزی انتخاباتی آقای... پیام تبلیغاتی انتخاباتی به گوشی‌های ما می‌فرستادند؟! برخی پیام‌ها این بود که برای تداوم رفع تحریم‌ها به... رای دهید؟! من کارگر روغن نباتی پارس قو بودم که با 1800 کارگر، کارخانه تعطیل شد.
علی ماهوری
* متاسفانه گویا در این چند هفته کشور در تعطیلی نوروزی قرار گرفته بود که جلسات هیئت دولت و وزرا تعطیل شد و مسئولان محترم به امر مهم و خطیر تبلیغات انتخاباتی مشغول بودند.
عباسی
* عوامل دولتی که قرار بود فقط برای تامین میوه شب عید پرتقال وارد کشور کنند در روزهای میانی ماه اردیبهشت محموله پرتقال مصری در سردخانه سرین میشو تبریز تخلیه کردند. آیا این‌گونه واردات با داعیه حمایت از باغداران داخلی تناقض ندارد؟
2183---0914
* در حالی که هنوز برداشت گندم سال جاری شروع نشده و نیاز کشور برآورد نگردیده، دولت اعلام کرد 35 هزار تن به دیگر کشورها صادر شد! معمولا ابتدا نیاز کشور به مصرف گندم یک سال باید برآورد، تامین و سپس اقدام به صادرات مازاد گردد. گویا دولت در این زمینه نیز مثل بسیاری از قراردادها از کیسه دولت بعدی هزینه می‌کند که فردا اگر دولت جدید غیر از دولت مستقر اقدام به واردات کرد اظهار نمایند که دیدید ما گفتیم کشورداری را بلد نیستند! ما از واردات گندم بی‌نیاز شدیم آقایان دارند گندم وارد می‌کنند!
1459---0253
* منافقین نفوذکرده در ارکان قدرت زرنگ‌تر و کارکشته‌تر از منافقین اول انقلاب نیستند. مطمئن باشند که به وقت خود رسوای عالم خواهند شد.
اخوان
* دستگاه قضایی اعلام کرد 60 نفر از افراد متخلف را در ستادهای انتخاباتی شناسایی کرده است. عرض بنده این است اگر اینها جزو افراد عادی بودند دستگاه قضایی همین حالا با آنها برخورد نمی‌کرد؟ حالا که احتمالا استاندار، فرماندار، بخشدار و یا معاون وزیر و... هستند می‌گویند در این برهه مناسب نیست بعد از انتخابات هم حتما گفته می‌شود دیگر به سلامتی انتخابات برگزار شد و به تذکر اکتفا می‌شود!
عباسی
* هم آقای رئیس‌جمهور و هم معاون اول ایشان تبلیغ انتخاباتی را بر شرکت در اجلاس راه ابریشم در چین ترجیح دادند و در این اجلاس شرکت نکردند.
0157---0912
* چرا برخی افرادی که خود را عالم‌تر و باسوادتر از دیگران می‌دانند و مدت‌های طولانی مسئولیت بالایی داشته‌اند قدرت بازدارنده در کشور و نیروهای مسلح را تضعیف می‌کنند؟!! با این کار خود گل را به دروازه دشمن می‌زنند یا خودی؟!
2846---0935
* افزایش حقوق خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در ایام نزدیک به انتخابات امری اخلاقی و قانونی محسوب نمی‌شود.
0563---0915
* یکی از کاندیداهای شورای شهر اسلامشهر با کامیون در شهرک مهدیه بستنی‌های فاقد مشتری و مانده در انبارهای شرکت بستنی... را در خیابان و کوچه‌ها، برای جمع‌آوری آرای بیشتر توزیع می‌کرد! جالب اینکه ایشان نیز خود را حقوقدان می‌داند!
0157---0912
* اینکه یک روز یارانه‌ها را قطع می‌کنند ولی نزدیک انتخابات قول پرداخت می‌دهند در حقیقت مردم را به مسخره گرفته‌اند.
1537---0916
* مگر نظام جمهوری اسلامی پرچم سه رنگ مزین به نام مقدس حضرت حق ندارد که برخی آقایان پرچم جداگانه رنگین و دشمن‌پسند انتخاب و وارد جامعه انتخاباتی کردند؟
یک هموطن
* دولت در شهرک صنعتی حسن‌آباد جاده تهران- قم تا پول داشت بنر تبلیغاتی از آقای رئیس‌جمهور چاپ و نصب کرد اما اجازه نداد یک عکس از رقیب در ابعاد خیلی کوچک نصب شود.
نیک‌بخت
* عده‌ای همانگونه که در برجام از خطوط قرمز عبور کردند و تن به خواسته‌های غرب دادند در قضیه سند آموزش 2030 نیز با دور زدن قانون و مراکز تصمیم‌گیر کشور این سند ضد فرهنگ اسلام و قرآن را آماده اجرا کرده‌اند.
1499---0912