kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

گردشگر زن روس بر اثر تصادف درگذشت

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد گفت: اینالیسنکو گردشگر 29 ساله روسی که عصر سه‌شنبه در حوالی دهستان دهشیر شهرستان تفت با موتورسیکلت دچار سانحه رانندگی شده بود درگذشت.

محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این گردشگر زن که به همراه سه گردشگر دیگر از روسیه با موتور سیکلت به یزد سفر کرده بود عصر سه‌شنبه در حوالی این دهستان بر اثر وزش باد شدید با برخورد به در یک کامیون دچار سانحه شد.
وی ادامه داد: پس از این حادثه، گردشگر یادشده که دچار مرگ مغزی شده بود به سرعت به اورژانس شهرستان ابرکوه و سپس با بالگرد به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شد.
وی اضافه کرد: با توجه به مرگ مغزی این گردشگر، با تلاش پزشکان همه فعالیت‌ها از جمله عملیات احیاء برای وی انجام شد اما نتیجه‌بخش نبود و روز چهارشنبه درگذشت.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد گفت: با هماهنگی سفارت روسیه و دفتر امور خارجه استان، مراحل کسب مجوز پزشکی و پلیس گذرنامه در حال انجام است.
اینالیسنکو متولد 1988 از روسیه به همراه سه گردشگر دیگر سفر خود را با موتورسیکلت از این کشور آغاز کرده و پس از گذر از جمهوری آذربایجان وارد کشورمان شده بود.