kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

اخبار کوتاه از فوتبال


منصوریان:هواداران استقلال نگران نقل و انتقالات نباشند
علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال در تازه‌ترین صحبت‌های خود عنوان داشت: استقلال در آستانه یک دیدار سخت و مهم قرار دارد. ما در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باید مقابل العین قرار بگیریم، تیمی قدرتمند و ثروتمند که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرده و بسیار قوی است. العین بازیکنان گران قیمتی در اختیار دارد و تیمی سخت کوش و قدر است. ما هم ٤-٣ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم و همین مسئله کارمان را سخت می‌کند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: هواداران عزیز استقلال، به هیچ وجه نگران نقل و انتقالات نباشند. در حال حاضر همه تمرکز باشگاه استقلال به دیدار با العین معطوف شده و پس از آن وارد کار نقل و انتقالات می‌شویم. اولویت ما، تمدید قرارداد ستاره‌های خودمان است و به موقع ٤-٣ خرید هم انجام می‌دهیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد. استقلال به بلوغ و وحدت تاکتیکی رسیده و با اضافه شدن چند بازیکن ج‍دید، کارمان را در نقل و انتقالات انجام می‌دهیم. هواداران عزیز استقلال از این بابت خیالشان راحت باشد.
پیروزی پرگل تیم فوتسال زیر 20 سال ایران مقابل چین
تیم فوتسال ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا موفق شد با نتیجه ۶ بر یک برابر تیم چین به پیروزی برسد و صعودش را به دور بعدی این رقابتها قطعی کند. این مسابقه صبح دیروز جمعه برگزار شد و با نتیجه‌ای که به دست آمد، تیم ایران با دو امتیاز جایش را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد.تیم ایران پیش از این برابر مغولستان و امارات به پیروزی رسیده بود و در آخرین مسابقه خود فردا شنبه به مصاف قرقیزستان می‌رود. پیروزی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بازتاب داشته و این سایت از عملکرد شاگردان علی صانعی تمجید کرده است.
سپاهان رضائیان را نمی‌خواهد
مهدی اخوان سرپرست تیم سپاهان گفت: رامین رضائیان در فهرست آقای کرانچار نبوده و ما هم هیچ مذاکره‌ای با وی نداشته‌ایم. در حال حاضر باشگاه با چند بازیکن مذاکره کرده است اما هنوز قراردادی به امضا نرسیده و نمی‌توانیم نامی از کسی ببریم. با این حال فکر می‌کنم تا پایان هفته، بازیکنانی که به سپاهان پیوسته اند، معرفی شوند.سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد احسان حاج صفی تمدید می‌شود، گفت: احسان اگر در ایران باشد، فقط برای سپاهان بازی می‌کند. احسان در مسافرت خارج از کشور بوده و به زودی با او مذاکره خواهیم کرد.
بودجه ۱۲ میلیارد تومانی باشگاه ذوب آهن برای فصل آینده
جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن چهارشنبه گذشته برگزار شد و یکی از مسایل مهم در این نشست بودجه فصل آینده باشگاه ذوب آهن بود. ظاهرا قرار است بودجه باشگاه برای فصل آینده بدون تغییر و افزایشی همان 12 میلیارد تومان فصل گذشته باشد.سیدمحمد ناصح یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه این خبر را تایید کرد.
غیبت قطعی ابراهیمی در بازی استقلال و العین
امید ابراهیمی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه عضله شکم در بازی با التعاون عربستان در نیمه دوم از زمین خارج شد و از آن زمان تا دیروز مشغول فیزیوتراپی بود. با این وجود، کادر پزشکی استقلال تمام تلاش خود را برای رساندن امید ابراهیمی به مسابقه روز دوشنبه مقابل العین انجام داده اما سرپرست تیم استقلال اعلام کرد این بازیکن به دیدار با العین نخواهد رسید. عبداللهی با اعلام این خبر گفت: ابراهیمی مشغول فیزیوتراپی است و به این مسابقه نمی‌رسد. برنامه‌ریزی ما به شکلی است که از ابراهیمی برای دیدار برگشت استفاده کنیم و او قطعاً به مسابقه روز دوشنبه نخواهد رسید.
نظرمحمدی: با این شرایط در سپیدرود نمی‌مانم
علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت که به تازگی تیمش به لیگ برتر صعود کرده، اظهار داشت: من قراردادی با باشگاه ندارم و قرارداد جدیدی هم امضاء نکردم مادامی که با بازیکنان تسویه نشود و بودجه سال مصوب نگردد، ادامه همکاری میسر نیست و علیرغم اینکه من سپیدرود را خیلی دوست دارم و از آن به عنوان تیم محبوبم یاد می‌کنم و در مصاحبه‌های آقایان الماس‌خاله، مؤمنی و رهنما نیز متوجه شدم که آنها حامی من هستند اما با این شرایط نمی‌توانم بمانم چون می‌دانم در لیگ برتر کار چقدر سخت است.