kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

بازسازی ۲۶ کیلومتر راه روستایی بانه توسط سپاه

فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: ۲۶ کیلومتر راه روستایی در بخش‌های مختلف این شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی ترمیم، بازسازی و اصلاح شد.



سرهنگ مصطفی سلیمانی اظهار داشت: این کار در راستای اجرای برنامه‌های «محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری» باهدف تسهیل در رفت‌وآمد و کمک به روستاهای مرزی و صعب‌العبور «دوله‌گویر، توکل، مزرلان، نیروان، هفتاش و حمزه‌لان» صورت گرفته است.وی تصریح کرد: رزمندگان سپاه بانه توانسته‌اند نسبت به تراش‌برداری، ریزش‌برداری و لوله‌گذاری در جهت هدایت آب‌های سطحی و ایمن‌سازی راه دسترسی روستاهای صعب‌العبور اقدام کنند.
وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه راه‌ روستایی را بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: اعتبار اجرای این پروژه از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه حضرت حمزه سید الشهداء(ع) تأمین شده است.سلیمانی با بیان اینکه اجرای این طرح از 15 روز گذشته آغاز شده است افزود: امیدواریم در نیمه اول خرداد ماه امسال شاهد اتمام این پروژه راه روستایی باشیم.
وی اظهار کرد: کمک به رفاه زندگی شهروندان و زدودن غبار فقر و محرومیت از مردم مناطق محروم و مرزی بانه از دغدغه‌های سپاه است.