kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۲۱۴
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

افتتاح مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی بوشهر‌

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری شهید نادر مهدوی بوشهر با سرمایه‌گذاری ۴۸ میلیارد تومان با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.


احمد بهروزیان‌فرد در آیین افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر با حضور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پس از 12 سال این مجموعه ورزشی به بهره‌برداری رسید اظهار داشت: عملیات اجرایی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر سال 85 آغاز شد که با اختصاص اعتبارات ویژه در سه سال گذشته تکمیل و اکنون به بهره‌برداری رسید.
وی مساحت ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر را 18 هکتار دانست و تصریح کرد: این مجموعه ورزشی دارای 6 هزار و 981 متر فضای سرپوشیده و 124 هزار و 500 متر مربع فضای روباز ورزشی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به ویژگی‌های ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر خاطر نشان کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر، علاوه بر داشتن زمین فوتبال، دارای پیست استاندارد اسکیت و تارتان است.
بهروزیان‌فرد با بیان اینکه برای ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر 480 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده از افتتاح پیست اسکیت این ورزشگاه خبرداد و افزود: پیست اسکیت این ورزشگاه پس از پیست ورزشگاه آزادی تهران دومین پیست بین‌المللی اسکیت کشور به شمار می‌رود و دارای سه اندازه 200، 400 و 2000 متر به همراه پیست حرکات نمایشی است.
وی خاطر نشان کرد: از 80 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان بوشهر تاکنون 40 طرح آن تکمیل شده که 19 پروژه دیگر امسال افتتاح می‌شود.