kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ما مدافعان حرم حضرت زینب کبری(س) در سوریه ضمن درخواست دعا از امت حزب‌الله و همیشه در صحنه می‌خواهیم با پیروی از رهبر و مقتدایمان امام خامنه‌ای، به شاخصه‌های یک کاندیدای اصلح که معظم‌له بارها بر آن تأکید داشته‌اند توجه کرده و به کسی رأی دهند که پایبند به آرمانها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و با نگاه به درون در صدد رفع مشکلات است نه کسانی که چشمشان به دست شیاطین دوخته شده است. وصیت شهدای مدافع حرم نیز همین پیروی عملی از ولایت و حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای است. امروز درنگ جایز نیست و باید بپاخاست و نگذاشت آرمانهای شهدا به مسلخ برود.
جمعی از مدافعان حرم عمه سادات سوریه
* همه بدانند هر کدام از ما شهروندان در قبال رأیی که به یک نامزد به عنوان اصلح می‌دهیم در روز قیامت مسئول هستیم و باید برای این انتخاب خود حجت و دلیل قابل ارائه برای آن روز داشته باشیم.
8123---0919
* برای رأی دادن انسان باید حجت شرعی برای ارائه در روز قیامت داشته باشد و الا اگر بدون حجت شرعی به کسی رأی دهد و آن فرد در هنگام مسئولیت بر راه خطا رود، رأی‌دهنده نیز در گناه او شریک است. چطور وقتی یک شيء کم‌ارزشی برای منزل می‌خریم دقت می‌کنیم؟ آیا وقتی کشور و امور آن را 4 سال می‌خواهیم به کسی بسپاریم نباید دقت بیشتری داشته باشیم؟!
8233---0919 و 8292---0930 و 7250---0919
* با مراجعه به قرآن کریم با آیاتی مواجه می‌شویم که براساس آنها به افرادی که ظلم می‌کنند، دروغ می‌گویند، وعده می‌دهند و عمل نمی‌کنند، از ظالم حمایت می‌کنند در برابر ظلم ظالم سکوت می‌کنند نباید رأی دهیم.
8978---0919
* آقای نامزد ریاست جمهوری مردم جان شما را نمی‌خواهند تا فدا کنید، شما کافی است به خون پاک شهدای مدافع حرم و همرزمان‌شان در آن سوی مرزها احترام بگذارید.
0883---031
* شهدا ستاره‌هایی هستند که راه را گم نکنیم حداقل انصاف و شعور داشته باشیم و قدرت بازدارندگی کشور را به قیمت کف و سوت زدن بیگانگان زیر سؤال نبریم.
7829---0938
* آزمایش موشکی توسط نیروهای مسلح کشور از یک طرف دشمنان را از توان بازدارنده نظامی کشور ناراحت کرد از سوی دیگر موجب عصبانیت برخی در داخل شد. عرض بنده این است که علت این اشتراک رأی چیست؟
یک‌پیام از کرمانشاه
* برخی، تسلیم را تعامل معنی می‌کنند و خون شهدای هسته‌ای را با ورود مواد شوینده و دیگر کالاهای مصرفی غربی مبادله کرده‌اند. باید از آنان پرسید که موشک‌ها را می‌خواهند با کدام متاع بی‌ارزش دیگر مبادله کنند؟
رستمی- تهران
* در جنگ صفین وقتی عمار شهید شد عمروعاص توطئه کرد و شهادت عمار را به گردن «جنگ‌طلبی» علی(ع) انداخت، موضوع سایه جنگ و متهم کردن دیگران به فراهم کردن زمینه آن نیز مشابه همین ماجراست.
مظفری- تهران
* چرا صدا و سیما طی این 4 سال همانند کیهان به صورت شفاف مشکلات بیکاری، تورم، گرانی، تعطیلی کارخانه‌ها و بیکار شدن کارگران را پخش نکرد؟ غیر از اینکه دولت بودجه صدا و سیما را گروگان گرفته بود؟
سیدموسوی- هفت‌تپه خوزستان
* کیهان عزیز! از تمام نگرانی‌ای که برای اقشار کم‌درآمد داری متشکرم.
3456---056
* سلام بر روزنامه کیهان! خیلی عالی بر آگاهی‌های مردم می‌افزایید. دوستتان دارم!
محمدرضا شاهی
* 16 سال است که بازنشسته‌ام به ندرت اتفاق افتاده که یکی دو روز زودتر حقوق ما را واریز کنند اکثراً سی‌ام هر ماه واریز می‌شود ولی به برکت انتخابات و با توجه به نیاز به رأی حقوق‌ها را برای اولین بار در طول این 16 سال 96/2/26 واریز کرد؟!
آرایشخواه- بازنشسته تهران
* مگر طبق قانون تبلیغ له و علیه کاندیداها از سوی معاونان رئیس‌جمهور، وزرا، استانداران، فرمانداران، بخشداران و نمایندگان مجلس در استان‌ها و شهرستان‌ها جایز است؟ چنین صحنه‌هایی به وفور در اقصی نقاط کشور ملاحظه شد آقایان بسیج شده و به ایراد سخنرانی مشغول بودند!
1203---0911
* بسیاری از وزرا و بعضی از معاونان‌شان با کمک روزنامه‌های زنجیره‌ای با القائات خاص، تخلفات گسترده انتخاباتی در حمایت از نامزد مورد علاقه خود و کوبیدن رقبا داشته‌اند. حتی کاندیداهای شورای شهر را به ویژه در تهران با وجود داشتن پرونده تخلف، تأیید کرده و عکس آنها را قبل از موعد تبلیغات در روزنامه‌های زنجیره‌ای به چاپ رسانده، به تبلیغ آنها مبادرت ورزیدند... بنابراین بر مسئولین دستگاه‌های نظارتی لازم است بیشتر در شعب اخذ رأی و صندوق‌های آرا نظارت داشته باشند تا شائبه‌ای رخ ندهد.
2138---0917
* یکی از نامزدها به هر استانی که سفر کردند ادارات دولتی و کارمندان باید به خط شده و در پای سخنان او حاضر می‌شدند! البته بعد از مراسم هم بر سر سفره اطعام به خوردن غذا مشغول می‌شدند! آیا تعطیلی ادارات دولتی در چنین مراسمی اشکال ندارد؟! خسارت‌های وارده را چه کسی جبران می‌کند؟!
محمدحسن صارمی- دورود
* لازم است رئیس‌جمهور آینده برای حفظ جان روستائیان سراسر کشور در برابر خطرات زلزله و همچنین برای ایجاد اشتغال و مهاجرت معکوس به روستاها، طرح مسکن مهر روستا را متناسب با شرایط بومی و با هدف (هر روستایی یک خانه امن) را با بودجه مسکن مهر در سراسر کشور به اجرا درآورد.
حسینی- تبریز
* کارشناس ارشد با 20 سال سابقه در وزارت نفت مشغول به خدمتم. سامانه کارورزی توسط آقای نعمت‌زاده (مدیرعامل وقت پالایش و پخش) در سال 89 در شرکت‌ ملی پالایش و پخش اجرا شد و بودجه 2 میلیارد تومانی در اختیار یکی از دوستانش به عنوان مدیر طرح اجرای سامانه قرار داد و 400 دانشجو از دانشگاه‌های مختلف کشور را در پالایشگاه‌ها مدت سه ماه برای این منظور آموزش داد و بعد وعده استخدام! متأسفانه، استخدامی در کار نبود! به اعتراض‌های دانشجویان نیز وقعی ننهادند!
4251---0912
* یک هفته در نظام پزشکی کشور معطل هستم که عنوان تخصص پزشکی‌ام در رایانه ثبت شود هیچ کس پاسخگو نیست. همه کارمندان به یکدیگر پاسکاری می‌کنند.
2321---0990
* مسئولان دولتی این همه تبلیغ افزایش حقوق بازنشستگان کشوری را که از حقوق پائینی برخوردارند را بر بوق و کرنا کردند، تنها 128 هزار تومان به حقوق ما اضافه شد. هر کجا هم که رفتیم اعلام می‌کنند به شما تعلق نمی‌گیرد! چون شما خویش‌فرما هستید! مگر خویش‌فرماها شهروند این کشور نیستند؟ نکند باید جزو طبقه اشرافی و متمول جامعه باشیم تا حقوق‌مان را افزایش دهند!
فراهانی
* یک شرکت حمل اثاثیه در شرق تهران باری را برای ما منتقل کرد متأسفانه بعد از اتمام کار بسیاری از اسباب و اثاثیه شکسته و یا مفقود شده بود پیگیری 3 ماهه هم نتوانست  مسئولیتی را متوجه این شرکت خسارت‌آفرین کند. چه نهادی به این تخلفات رسیدگی می‌کند؟
1575---0912
* یکی از مسائلی که گریبانگیر بسیاری از مردم است مسائل حقوقی است. با توجه به عدم آگاهی اکثر مردم از مسائل حقوقی شیادانی با اسناد جعلی و زد و بند با برخی از افراد نفوذی در دستگاه قضائی به راحتی منزل و خودرو و... افراد را تصاحب می‌کنند و افراد ضعیف هم توان گرفتن وکیل ندارند. لذا پیشنهاد می‌شود، بانک‌ها برای گرفتن وکالت قضائی، وامی را برای افراد ناتوان در نظر بگیرند تا در صورت بروز حوادث مسائل حقوقی بتوانند وکیل گرفته و از حقوق خود دفاع نمایند تا مثل من فرهنگی حق مسلم‌شان تضییع نشود.
علیرضا بهاری
* شهرک پیشاهنگی که در حومه حصارک کرج واقع است فاقد آنتن‌دهی مناسب برای خطوط اینترنت همراه اول می‌باشد و کسانی که در این منطقه ساکنند به هیچ وجه قادر به استفاده از بسته‌های اینترنتی همراه اول خود نیستند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
1237---0910