kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

جان باختن ۴ نفر بر اثر آتش‌سوزی مینی‌بوس در تهران

بر اثر حریق یک دستگاه مینی‌بوس در بزرگراه آیت‌الله سعیدی تهران چهار نفر جان باختند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه به تسنیم گفت: ساعت 7:20 صبح دیروز آتش‌سوزی یک دستگاه مینی‌بوس در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح، نبش خیابان جرجانی به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.
کاظم هاشم‌آبادی ادامه داد: اطلاعات اولیه اعلام شده به آتش‌نشانان حاکی از آن بود که هیچ محبوسی داخل مینی‌بوس نیست اما با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که چهار نفر در میان شعله‌های آتش داخل مینی‌بوس گرفتار شده‌اند.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت حریق را اطفا کردند، افزود: پس از اطفای حریق، آتش‌نشانان با جسد بی‌جان چهار نفر از سرنشینان مینی‌بوس (سه مرد و یک زن) مواجه شدند.
هاشم‌آبادی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: این مینی‌بوس اداری و در حال انتقال کارمندان به محل کار بود.رئیس‌مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ نیز در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در این سانحه که در مسیر جنوب به شمال بزرگراه سعیدی قبل از سی متری جی رخ داد، به جز راننده مینی‌بوس، چهار نفر سرنشین این خودرو بودند که متاسفانه به دلیل وقوع این حریق، هر چهار سرنشین آن کشته شده و راننده آن نیز به شدت دچار سوختگی شد.سرهنگ محمد رازقی در خصوص علت این حادثه گفت: بررسی‌های کارشناسان پلیس نشان داد که حریق این مینی‌بوس به دلیل تصادف یا برخورد نبوده و احتمالاً نقص فنی خودرو دلیل اصلی حریق آن بوده است.
رازقی با بیان اینکه وقوع این حادثه باعث ترافیک سنگین در هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه سعیدی، خیابان زرند و برخی از معابر حاشیه‌ای این محدوده شده بود، افزود: پس از حضور آتش‌نشانان و اطفای حریق، ترافیک سنگین در این معابر ادامه داشت و با تلاش عوامل پلیس راهور پایتخت، وضعیت ترافیکی در حدود ساعت 9 به حالت عادی بازگشت.وی با هشدار نسبت به توجه به معاینات فنی برای پیشگیری از بروز حوادث اینچنینی، گفت: توصیه می‌شود هموطنان حتما حساسیت بیشتری نسبت به ایمنی خودروهای خود داشته باشند تا شاهد چنین حوادث دردناکی نباشیم.
ریزش آوار در کارگاه مترو با یک مصدوم
سخنگوی اورژانس تهران با اشاره به ریزش آوار در کارگاه متروی خیابان مولوی گفت: یک مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.حسن عباسی به فارس گفت: این حادثه پیش‌از‌ظهر دیروز در تقاطع مولوی ـ‌ ولیعصر رخ داد.
وی افزود: در اثر این حادثه یک کارگر غیرایرانی که 20 ساله بود، دچار مصدومیت شده که نیروهای اورژانس اقدامات لازم را برای نجات او انجام دادند و مصدوم به بیمارستان منتقل شد.