kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

قاتل 6 عضو یک‌خانواده در کمتر از12 ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل 6 نفر از اعضای یک خانواده در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد.


سرتیپ «ناصر اصلانی» گفت: مقارن ساعت 1 و  26دقیقه بامداد امروز، در پي تماس تلفني با مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر تيراندازي در سلماس، بلافاصله ماموران انتظامي شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: ماموران پس از حضور در صحنه، با جسد 5 نفر از اعضاي یک خانواده و 2 مجروح که یک نوزاد دو ماهه و دختر بچه‌ای 6ساله بودند مواجه و بلافاصله مجروحان توسط اورژانس به بيمارستان سلماس منتقل شدند.
فرمانده انتظامی استان آذربايجان غربي با بیان اینکه نوزاد دو ماهه نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت شد، اظهار داشت: در تحقيقات اوليه پليس، مشخص شد فردی 39 ساله به نام م-الف که داماد خانواده است به دلیل اختلافات خانوادگی وارد منزل پدرزنش شده و تمامی اعضای خانواده را به گلوله بسته است.
وی با اشاره به اینکه متهم پس از ارتکاب جنایت حین فرار با پای پیاده با راننده یک دستگاه سواری پژو که کنار خیابان پارک شده بود درگیری لفظی داشته، تصریح کرد: قاتل با توجه به اینکه کلید خودرو روی آن بوده از فرصت استفاده وبا آن خودرو از صحنه متواری ‌شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع، کارآگاهان پليس آگاهي در بررسي صحنه جرم سرنخ هايی به دست آورده و موفق شدند مخفيگاه قاتل را در یکی از روستاهاي اطراف شهرستان خوی شناسايي و طی یک عملیات ضربتی وي را دستگير کنند.
فرمانده انتظامی استان آذربايجان غربي در پایان با بیان اینکه متهم در تحقيقات پليسي به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: تحقيقات توسط پلیس در خصوص علت اين جنايت ادامه دارد.