kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷

سرقت چند کیلو طلا و کشتن چند نفر هم شد جرم؟! (خبر ویژه)


رسانه‌های ضد انقلاب و مدعیان حقوق‌بشر، عضو زورگیر و آدم‌کش گروهک تروریستی کومله را زندانی سیاسی جا زدند!
این محافل روز پنج‌شنبه از اعدام «سمکو-خ» به اتهام محاربه خبر داده و وی را زندانی سیاسی عضو یک حزب مخالف جمهوری اسلامی معرفی کردند. با این وجود مرور سوابق نامبرده نشان می‌دهد که وی ضمن عضویت در گروهک تروریستی کومله، در چند مورد زورگیری و سرقت مسلحانه، بمبگذاری و آدم‌کشی از جمله کشتن یک نوجوان 14 ساله نقش داشته است.
سایت بولتن‌نیوز با انتشار این اطلاعات نوشت نامبرده فروردین 1390 پس از درگیری مسلحانه  با نیروهای امنیتی در یکی از اتوبان‌های اطراف تهران بازداشت شد. او چند سال پیش، از کشور متواری و به گروهک تروریستی کومله در شمال عراق پیوسته و آموزش‌های تروریستی را فرا گرفته بود. وی با هدایت یکی از سرکردگان گروهک به نام بهرام رضایی مشهور به بهرام رش(سیاه) فرمانده نظامی کومله به صورت مخفیانه وارد کشور شده و با مراجعه به یکی از طلا‌فروشی‌های شهرستان بانه، مالک مغازه به نام ابراهیم مراغیان را با ضربات چاقو به طرز فجیعی به قتل رسانده بود. این تروریست شرور به همراه 3 کیلو طلا و مقادیری پول نقد و چک سرقتی به تهران آمد تا پس از فروش به سلیمانیه برگردد و پول حاصل از این سرقت را تحویل سرکردگان گروهک دهد.
بولتن‌نیوز می‌افزاید: دو نفر از همدستان وی نیز به اسامی محمد.س و آرمان. ح در عملیات دیگری در ساعت دو و نیم بامداد نهم فروردین شناسایی و دستگیر شدند و معادل 3 کیلو طلا که به شمش تبدیل شده بود به همراه مبالغی پول مسروقه کشف و ضبط گردید. این تیم توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی شده بود.
این گزارش همچنین حاکی است: لازم به ذکر است نامبرده پیش از آخرین عملیات زورگیری و تروریستی، به همراه یک تیم چهارنفره از گروهک تروریستی کومله به منطقه سقز اعزام شده بود که در جریان یک درگیری مسلحانه یک نوجوان 14 ساله و یک افسر نیروی انتظامی را به طرز فجیعی به شهادت رساندند.
یادآور می‌شود این اولین بار نیست که محافل ضدانقلاب، عناصر شرور و جنایتکار را جای زندانی سیاسی جا می‌زنند و پیش از این نیز بارها عناصر قاچاقچی یا تروریست و شرور را فعال سیاسی جا زده و در پی دستگیری آنان مدعی نقض حقوق بشر در ایران شده‌اند. برخی نمایندگان پارلمان اروپا اخیرا پس از صدور قطعنامه حقوق‌بشری علیه ایران، با سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرده و ادعا کردند، از حقوق‌بشر در ایران پشتیبانی می‌کنند.