kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۲۳۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
سردار غیب‌پرور:

تا قیامت از فتنه برائت می‌جوییم و با فتنه‌گران آشتی نمی‌کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آن روزی که بخواهیم به جریان فتنه لبخند بزنیم آن روز، روز مرگ ما است و آن روز دیگر از انقلابی بودن اثری نیست، وقتی این حرفها را می‌زنیم برخی می‌گویند سیاسی حرف می‌زنیم در حالیکه این سخنان بر مبنای اصول و قواعد اسلامی و انقلابی است.

 

به گزارش جهان نيوز، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور در گردهمایی بزرگ جوان انقلابی که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، اظهار داشت: باید بدانیم که تداوم فتح و پیروزی میسر نیست مگر با ماندن در صحنه دفاع از این انقلاب.
وی خاطرنشان کرد: انقلابی بودن، گفتنِ یک بله و گفتن یک نه است؛ «بله» به همه خوبی‌های عالم؛ ما می‌خواهیم خودمان باشیم و روی پای خودمان بایستیم، امام خامنه‌ای فرمودند تاریخ‌تان را حفظ کنید یک دین غنی و قوی داریم، یک تمدن عمیق داریم، حتی کسانی که از پایگاه فکری و اعتقادی نه چندان قوی و مطمئن برخوردار هستند و می‌خواهند به ایرانی بودن خود تکیه کنند، همان‌ها نیز باید پای انقلاب اسلامی بایستند و به ظلم، قلدری و گردن‌کلفتی نه بگویند.
سردار غیب‌پرور تصریح کرد: کارنامه آمریکایی‌ها به اندازه کافی سیاه است اما متأسفانه برخی افراد و جریانات، خطوط مقابله با استکبار و آمریکا را در داخل کشور رعایت نمی‌کنند؛ این افراد که از منافع ملی دفاع نمی‌کنند، ما به اینها و به اربابان مستکبرشان «نه» می‌گوییم و با هیچ کسی تعارف نداریم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اُف بر تفکری که می‌خواهد به اسم تعامل و ارتباط و اینکه نباید از دنیا عقب بمانیم، بر روی خون شهدا پا بگذارد و معتقد است باید انقلابی‌گری را کنار بگذاریم؛ در حالی‌که خون‌های پاک زیادی ریخته شده تا این انقلاب بماند.
وی بیان داشت: ما تا روز قیامت از فتنه برائت می‌جوئیم و با فتنه و فتنه‌گران آشتی نمی‌کنیم، آن روزی که بخواهیم به جریان فتنه لبخند بزنیم آن روز، روز مرگ ما است و آن روز دیگر از انقلابی بودن اثری نیست؛ وقتی این حرفها را می‌زنیم برخی می‌گویند سیاسی حرف می‌زنیم در حالیکه این سخنان بر مبنای اصول و قواعد اسلامی و انقلابی است.
سردار غیب‌پرور با تأکید بر اینکه شاگرد تنبلی برای ولایت نباشیم، گفت: در مقابل فرامین ولایت نباید یک گوشمان در و دیگری دروازه باشد ایشان چقدر بر اقتصاد مقاومتی تأکید کنند؟ در تحقق اقتصاد مقاومتی به خودمان نمره دهیم اگر انصاف داشته باشیم، در موضوع فرهنگ آیا اسلام ما غنی نیست آیا ایران ما غنی نیست؟