kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۹۶۴
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

مسئولان البرز ویلچرنشین شدند

تعدادی از مسئولان استان البرز با هدف رسیدگی به وضع تردد معلولین در استان البرز به صورت نمادین بر روی ویلچر نشستند و خیابان شهید بهشتی و بلوار ماهان را با ویلچر طی کردند.


مدیرکل بهزیستی استان البرز در این‌باره گفت: در چیدمان مبلمان شهری باید توجه بیشتری به معلولان، کم توانان و جانبازان شود.
داریوش بیات‌نژاد افزود: خیابان‌ها، بانک‌ها، ادارات و سایر مراکز عمومی باید تلاش بیشتری برای تسهیل عبور معلولین ویلچرسوار انجام دهند و برای تامین نیازهای ترددی این قشر باید اعتبارات و بودجه لازم تخصیص یابد.
وی ادامه داد: برای حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی، نیاز به همکاری بیش از پیش سایر دستگاه‌های اجرایی در عملی شدن طرح‌های مناسب‌سازی داریم.
مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: برای بهبود شرایط کنونی، دستگاه‌ها و ادارات استان باید بخشی از بودجه خود را برای اصلاح و مناسب‌سازی معابر شهری هزینه کنند.
وی گفت: به دلیل اجرایی نشدن طرح‌های مناسب‌سازی در برخی از دستگاه‌های اجرایی معلولان برای انجام امور عادی خود ناچار هستند تا از فرد دومی نیز نیز کمک بگیرند که با اجرای طرح‌های مذکور می‌توان کمک‌های مطلوبی به آنان داشت.