kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۹۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

اخبار ورزش جهان


انتقاد شدید آنچلوتی از نحوه داوری بازی بایرن و رئال
بایرن مونیخ با شکست چهار بر دو (در مجموع 6 بر 3) برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از صعود به نیمه نهایی باز ماند. قضاوت‌های جنجالی از نکات قابل توجه بازی بود. اخراج آرتورو ویدال (بازیکن بایرن مونیخ) و آفساید بودن گل دوم کریستیانو رونالدو از مهم‌ترین آنها بودند.کارلو آنچلوتی پس از بازی به این موضوع اشاره کرد و گفت: باید در یک چهارم نهایی از داوران خوب استفاده کنند. امروز داور روز خوبی نداشت. تصمیماتش باعث شد ما ضربه بخوریم. اخراج ویدال و دو گل رونالدو در شرایط آفساید از جمله آنها بود. شاید ویدال باید آرام‌تر رفتار می‌کرد اما مستحق کارت زرد دوم نبود. داور در رابطه با این موضوع اشتباه کرد.سرمربی بایرن مونیخ افزود: از یوفا می‌خواهم تنها قضاوت در این بازی را بررسی کند. اگر داور اشتباه نمی‌کرد... نمی‌دانم. کسی نمی‌داند. داوران خیلی از مواقع هنگام تصمیم‌گیری دچار ابهام می‌شوند. در رابطه با ویدال حتی نیاز به بازبینی وجود نداشت. کاملا آشکار بود. سرمربی ایتالیایی درباره عملکرد بازیکنانش اظهار کرد: مانوئل نویر درون دروازه خوب کار کرد. دیگر بازیکنان نیز عملکرد خوبی داشتند. آسان نیست در مادرید بازی کنید و در 90 دقیقه پیروز شوید. ما 10 نفره شدیم. نویر همچون دیگر بازیکنان نقش خود را به خوبی ایفا کرد. ویدال نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت. آنچلوتی درباره رئال مادرید گفت: در این تیم خیلی محبوب بودم. من طرفدار رئال مادرید هستم و برای زین الدین زیدان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. سرمربی بایرن در پایان دوباره به داوری اشاره کرد و گفت: در این مرحله حذفی تنها داور مقصر بود. در دو بازی رفت و برگشت 10 نفره شدیم و مستحق قرار گرفتن در چنین شرایطی نبودیم. باید بوندسلیگا را فتح کنیم و در جام حذفی قهرمان شویم. باید ببینیم سال آینده در لیگ قهرمانان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. فتح لیگ قهرمانان به جزییات ریز بستگی دارد و ما کمی بد شانس بودیم.
سیمئونه: صعود به نیمه نهایی
اتفاق فوق‌العاده‌ای است
آتلتیکومادرید سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لسترسیتی یک بر یک مساوی کرد اما با توجه به پیروزی یک بر صفر در ویسنته کالدرون، به نیمه‌نهایی صعود کرد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: خیلی خوشحال هستیم. شاگردانم بازی فوق‌العاده‌ای برابر حریفی سرسخت به نمایش گذاشتند. لستر هرگز ناامید نشد و دست از تلاش برنداشت ولی ما توانستیم با دفاع عالی آنها را کنترل کنیم. در نیمه دوم نتوانستیم از ضدحمله بهره ببریم و فقط بازی را با یک کار گروهی خیلی خوب کنترل کردیم. صعود به نیمه نهایی اتفاق فوق‌العاده‌ای است. سرمربی آتلتیکومادرید در ادامه افزود: پس از گل جیمی واردی، تیم تحت فشار قرار گرفت و همه بازیکنان با هم دفاع کردند. تک گل آتلتیکو را سائول نیگس به ثمر رساند. سیمئونه درباره او هم گفت: بازیکن فوق العاده‌ای است. در همه جای زمین نمایش خوبی دارد و از قدرت زیادی هم برخوردار است. باید از او به بهترین شکل استفاده کرد.
پای مانوئل نویر شکسته است؟
گزارش‌ها حاکی از آن است که در بازی رئال و بایرن، مانوئل نویر دروازه بان بایرن در هنگام گل سوم رئال مادرید استخوان پایش شکست ولی او تا پایان به حضور در زمین ادامه‌ داد. نویر در جریان دو بازی برابر رئال مادرید موقعیت‌های بسیار زیادی از حریف گرفت و شاید اگر او نبود، کار بایرن در همان بازی رفت تمام می‌شد. نویر قرار است به زودی در آلمان مورد آزمایش تیم پزشکی باشگاهش قرار بگیرد و مشخص شود تا چه زمانی از حضور از میادین دور خواهد بود. بایرن مونیخ که در لیگ فوتبال آلمان صدرنشین است، شنبه هفته‌ آینده در حالی برابر ماینتس بازی خواهد کرد که با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
عملکرد فوق العاده رونالدو
با ۴۶ هت‌تریک و ۱۰۰ گل در UCL
کریستیانو رونالدو توانست در بازی چهارشنبه شب تیمش برابر بایرن مونیخ مرد اول تیمش باشد و با سه گلی که به ثمر رساند، به تیمش کمک کند تا به نیمه نهایی راه یابد. این چهل و ششمین هت‌تریک رونالدو در دوران فوتبالش بود. این بازیکن پرتغالی ۴۱ هت تریک با پیراهن رئال‌مادرید، چهار هت‌تریک با پیراهن پرتغال و یک هت‌تریک با پیراهن منچستریونایتد در کارنامه خود داشته است. رونالدو در بازی رفت برابر بایرن‌مونیخ توانست دو گل بزند تا تعداد گل‌هایش را در کلیه رقابت‌های باشگاهی اروپا به عدد ۱۰۰ برساند. او همچنین با هت‌تریک برابر بایرن مونیخ در بازی برگشت، تعداد گل‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به ۱۰۰ رساند تا نخستین بازیکن تاریخ باشد که در لیگ قهرمانان اروپا توانسته است تعداد گل‌هایش را سه رقمی کند. رونالدو در کلیه رقابت‌های اروپایی که شامل بازی‌های انتخابی هم می‌شود، ۱۰۳ گل وارد دروازه حریفان کرده است. رونالدو بعد از نمایش فوق‌العاده برابر بایرن مونیخ، اکنون به حضور موفق در ال‌کلاسیکو و بازی برابر بارسلونا فکر می‌کند. این دیدار یکشنبه هفته آینده و ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار می‌شود.