kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده شهیدان پالیزوانی:

اگر فداکاری و ایستادگی شهدا و رزمندگان نبود امروز کشور در این جایگاه قرار نداشت

رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده شهیدان پالیزوانی گفت: اگر فداکاری و ایثارگری و ایستادگی شهدا و رزمندگان نبود، امروز کشور در این جایگاه قرار نداشت و استقلال ما حفظ نمی‌شد.
حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در ادامه برنامه‌های دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، با حضور در منزل شهیدان مصطفی، مرتضی و محمد پالیزوانی با مادر و خانواده این شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار کرد و گفت: زیارت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای دولتمردان است.
روحانی خاطرنشان کرد: اگر فداکاری و ایثارگری و ایستادگی شهدا و رزمندگان نبود، امروز کشور در این جایگاه قرار نداشت و استقلال ما حفظ نمی‌شد.
وی با اشاره به اینکه امروز هم جوانان و ملت ایران آماده فداکاری و ایثار در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، اظهارکرد: یقینا از همه مشکلات به لطف خدا، برکت خون شهیدان و ایستادگی و فداکاری ملت عبور می‌کنیم.
رئیس‌جمهور اظهار امیدواری کرد از برکت خون شهیدان، ثبات و امنیت در منطقه حاکم شده و از ریختن خون مسلمانان جلوگیری شود.
مادر و برادر شهیدان پالیزوانی نیز در این دیدار به بیان خاطرات و سجایای اخلاقی این سه شهید والامقام پرداختند.
جانبازان و خانواده معظم آنان مایه افتخار همه ما
و نظام هستند










به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور همچنین چهارشنبه شب در دیدار «حیدر بنایی» جانباز 70 درصد قطع نخاعی انقلاب اسلامی که در سال 1360 و به دست منافقین به درجه جانبازی نائل گشته است، گفت: همسران جانبازان، به ویژه جانبازان قطع نخاعی با رسیدگی به حال همسران جانباز خود فداکاری زیاد و عظیمی انجام می‌دهند.
روحانی افزود: جانبازان و خانواده معظم آنان مایه افتخار همه ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی در ادامه گفت: خداوند مقام امام خمینی (ره) را متعالی کند که با رهبری ایشان و فداکاری و پیروی مثال زدنی مردم از امام امت، توانستیم از این مسیر سخت عبور کنیم. شهیدان و جانبازان زیادی تقدیم راه استقرار و بقای این انقلاب و نظام شده‌اند تا جمهوری اسلامی در گذر از این مسیر سخت در برابر همه دشمنان پیروز و سرافراز باشد.
رئیس‌جمهوری تصریح کرد: امثال شما جانبازانی که بیش از 30 سال سختی‌ها و رنج جانبازی را تحمل کرده‌اید و همسران و خانواده شما فقط با توکل بر خدا و اطمینان از رضایت خداوند و اجر بزرگی که در انتظار شماست توانسته‌اید این همه سختی را تحمل کنید و از خداوند متعال درخواست می‌کنم که شما را سلامت بدارد و اجر شما و خانواده‌تان را مضاعف گرداند.