kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

خواندنی از ورزش ایران

*شهاب‌الدین سفال‌منش که که با تیم اف سی تورنتوی کانادا به مقام قهرمانی لیگ این کشور دست یافت، با فدراسیون فوتبال لبنان برای سرمربیگری تیم‌ ‌ملی فوتسال این کشور به توافق رسید و جایگزین فرانسیسکو آراخو شد. سفال‌منش، دستیار سابق وحید شمسایی در تاسیسات دریایی بود.
*بازی‌های کشورهای اسلامی اردیبهشت ماه سال آینده در باکو برگزار می‌شود که در رشته فوتبال 8 تیم حضور خواهند داشت. آذربایجان به عنوان میزبان این بازی‌ها به همراه ترکیه، عربستان، کامرون، مراکش، عمان، فلسطین و الجزایر تیم‌های شرکت‌کننده در رشته فوتبال در بازی‌های کشورهای اسلامی هستند.تیم‌های شرکت‌کننده باید بازیکنانی در رده سنی زیر 23 سال داشته باشند. البته آنها می‌توانند از 3 بازیکن بالای 23 سال استفاده کنند. تیم‌ها در دو گروه 4 تیمی باهم رقابت‌کنند. دو تیم برتر هر گروه نیز به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند. در مجموع 16 مسابقه برگزار خواهد شد و 4 ورزشگاه برای مسابقات فوتبال در باکو در نظر گرفته شده است. مسابقات از 8 می آغاز خواهد شد.
*ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان لیگ برتر ایران و مشخص شدن، همکاران و دعوت از 23 بازیکن به نخستین اردوی تیم ملی، تهران به مقصد شهر «نیس» فرانسه ترک کرد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران روز جمعه 18 فروردین 1396 برای تشکیل نخستین اردوی تیم ملی در تهران خواهد بود.