kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۳۵۷
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

مردم قاین خواستار عزل استاندار خراسان جنوبی شدند

قاین- خبرنگار کیهان:
مردم قاینات در اجتماع بزرگ مسجد جامع این شهر هتک حرمت پرویزی استاندار خراسان جنوبی به اعتقادات و باورهای دینی را محکوم و خواستار عذرخواهی وی از مردم شهیدپرور استان شدند.
خانواده‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، هرگونه ساختارشکنی فرهنگی و کم‌لطفی نسبت به شهدا و سنگ‌اندازی در برگزاری یادواره‌های شهدا در استان و شهرستان را محکوم و از اظهارات استاندار خراسان جنوبی بیزاری جستند.
سرهنگ قاسمی فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در سخنانی اظهارات اخیر پرویزی استاندار خراسان جنوبی در مورد رقص زن و مرد و نیز کاستن از تعداد یادواره‌های شهدا در استان و شهرستان‌ها را محکوم کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خون شهدا پیروز شد و با خون شهدا حفظ خواهد شد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا علاوه بر اینکه یک وظیفه دینی و ملی است، نظام اسلامی را همچون نهضت عاشورا فراموش ناشدنی و در برابر توطئه‌ها ماندگار خواهد کرد.
وی در ادامه اظهار داشت: استاندار خراسان جنوبی باید از مردم مؤمن و انقلابی استان و خانواده‌های معزز شاهد و روحانیت استان به جهت خدشه‌دار کردن احساسات مذهبی و باورهای اعتقادی آنان و نیز عدم درک پیام یادواره‌های شهدا عذرخواهی کند.